12/12/15/07:39

Morning sunshines!
Slänger in ett snabbt inlägg innan jag ska fixa mig för skolan, pappa ska köra mig idag så slipper gå så tidigt, eheh. Iallafall hade tänkt att försöka blogga igår efter träningen ifall jag hade hunnit, men var inte hemma förän strax efter elva så kände att jag inte orkade. Tur var la det, för idag är jag verkligen jättetrött för att jag kom i säng så sent. (Är en sånn som går och lägger mig runt tio på vardagar och somnar senast halv/kvart i  elva) Menmen ska absolut inte klaga, för hade så sjukt kul igår, verkligen ! Kommer sakna capoeiran under juluppehållet som börjar på söndag för mig..
Aja, idag ska jag först baka pepparkakor med mormor -mys! Och efter det ska jag och evelina gå på en utav mina bästa killkompisars spelning! Men nu måste jag rusa, puss!
Samma spelning för exakt ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0