Lite kvalitetstid

Godmorgon!
Hade ställt klockan på 8 idag för jag hade tänkt mig att ta en härlig springtur nu på morgonen. Var verkligen jättetaggad för det, ända tills jag tittade ut genom fönstret och insåg att det var ren storm ute... Åh blir så himla sur va ! Men får ta tag i det någon annan dag istället
.
Trots detta var min morgon var inte helt bortkastad eftersom att jag och pappa hann med en låång mysfrukost tillsammans med massa prat! Det är enbart vid mycket sällsynta tillfällen som vi hinner med det eftersom att båda ofta har massor att göra i stort sett hela tiden.
Nu ska jag ta tag i mig själv och se till att få någonting mer gjort, så som ta en dusch. Vi hörs, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0