There's only one reason to start over new and the reason is You.

Hejhej! 

Om precis en vecka får jag jullov och om nio dagar är det julafton, åh längtar !
Min dag har verkligen varit super, även fast jag var sjukt trött. För skoldagen rullade på riktigt bra, slutar ju som jag skrev tidigare ett på torsdagar, vilket är = superglad tjej! Bara tanken på att jag måste byta schema efter jul får mig att vilja gråta, nästan...
Efter skolan så åkte jag iallafall hem till mormor&morfar för att baka pepparkakor, vilket var jättemysigt, (pepparkakorna blev för övrigt supergoda! )
Runt halv fem körde morfar hem mig och då träffade jag evelina, vi fixa iordning oss och snackade massa, sen så trallade vi iväg till Kulturen där våra kära vänner hade spelning. Så sjukt duktiga var dem allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0