Our time together is just never quite enough

Hejhej.

Igår blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig, för precis efter att jag hade publicerat det sista inlägget så ringde Christopher och frågade mig om jag ville följa med honom till gymet, vilket jag givetvis ville, så jag och han åkte dit och körde ett axelpass, (eheh kände mig jättesvag när jag stod där brevid Ch, som lyfte hantlar som vägde mer än vad jag gör..)
Efter att jag hade kommit hem så gjorde jag och pappa iordning tacos, sen kom evelina hem till mig vid sex och åt med oss. Efter det åkte jag och hon hem till henne, så sov jag där, supermysigt verkligen! Vi tog ett låångt bad, spelade kort och hade en massa girltalk ;)
Men nu ska jag ta och tralla ut i köket för att se efter vad pappa fixar för mat. 

Love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0