Oh baby, I'm cold as ice

Hejhej.
Ni får verkligen ursäkta att jag inte blogga någoting alls igår, men åkte med min pojkvän hem direkt efter skolan och sov sedan hos honom inatt.  Och jag känner nästan aldrig för att blogga när jag är med honom, vill lixom spendera all min tid med honom istället för framför datorn. Eftersom att både jag och han är sånna som ofta har fullt upp så hinner vi inte träffas så mycket som många andra superkära par, fast jag klagar inte för vi har det riktigt bra ändå!
Just nu sitter jag här och tittar på musikhjälpen, och håller på att plugga till mitt svenskaprov på måndag, (är jättenervös för det, för känner att jag inte alls har koll på det).
Förresten, idag är det precis en vecka kvar till julafton, längtar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0