It's friday..

Hejhej, ursäkta för mina dåliga bloggvanor, men har dock inte alls haft tid över...
Just nu sitter jag här och funderar över hur jag ska spendera min fredagskväll, antingen sitter jag här hemma helt ensam hela kvällen och myser med mig själv/gör ingenting, eller så träffar jag någon, min pappa kommer nämligen inte va hemma ikväll så.. Men får se vad jag känner för sen !
Har lite ångest eftersom att det inte händer så speciellt ofta att jag är helt utan planer för hur jag ska spendera mina kvällar.. Det enda jag vet just är att imorgon ska jag gå upp redigt tidigt för att ta bussen in till Borås, där min kära syster väntar på mig, och att vi ska kolla efter de sista julklapparna och bara mysa. ( Bara 22 dagar kvar till julafton ju ! ) Hmm.. borde kanske ta och slänga upp min egna önskelista även här på bloggen? (har redan sagt den x antal gånger till alla inkl. skickat ut den, eheh..) För ifall jag gör det så kan ju de personerna som har tänkt att köpa julklappar till mig och som jag har glömt att säga någoting till ta och kika in här, förstår ni hur jag tänker? ;)
Nä nu ska jag springa upp och prata med pappa innan han åker iväg, puss !
Inte världens finaste bild på oss, men dock den enda "normala" som
båda är med på.. - Tagen den 21 juni 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0