Allt kommer sluta i kaos i en "ding ding värld"

Hej på er! Slänger in en snabb lista (orkade inte med massa bilder) på det som jag fick i julklapp, eftersom att jag lovade att berätta för er så småning om. Bättre sent än aldrig, right? ;) Jag kan även passa på att jag verkligen är supernöjd med mina julklappar !

  • Ett par svart-rosa springbyxor från Under Armour
  • En grå-rosa spring/vind-jacka från Under Armour
  • En rosa t-shirt från Under Armour
  • Söta underkläder
  • Ett jättesött rosa linne
  • En svart stickad tröja
  • Mysbyxor
  • En zipperal
  • En supersöt och jättemysig morgonrock
  • Mysistofflor
  • Ett jättesnyggt bud to rose armband
  • Påslakan+Örngott
  • Håkan Hellströms självbiograf
  • Jimmy choo plånbok
  • Pengar
  • Presentkort
  • + det som jag har skrivit i tidigare inlägg
Sådära, hoppas inte att jag glömt att nämna något nu, de skulle ju vara lite pinsamt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0