I like hugs on rainy days.

Sådär ja, då var jag äntligen klar med i stort sett alla julklappar ! (kanske blir någon till ifall nån är extra snäll och förtjänar mer än vad den redan ska få såklat då)

Jag och Ellinor sprang omkring på stan i några timmar, tyvärr så har det ösregnat hela dagen så vi båda blev jätteblöta.. Alltstå stör mig, var är snön eller? Förra året började det ju snöa i slutet på oktober typ? Aja strunt samma, bara det börjar snöa innan jul så är jag nöjd ! :)
Nu ska jag snart ta och gå upp till pappa, har bestämmt att jag och han ska ha myskväll ikväll, känner verkligen för de ! Fast måste nog ta och berätta om mina planer för pappa så han inte bestämmer något annat, de vore ju lixom lite surt..
Blog you later !

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack för idag! Det var trevligt, vädret till trots.

Kram

2011-12-03 @ 19:05:10
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0