2:a Advent

Åh herregud, idag är det redan 2:a advent, vilket innebär att det är megakort tid kvar tills julafton ! Eheh..
Iallafall, idag tog jag en låång sovmorgon eftersom att jag kännde mig lite småkrasslig så bestämmde mig för att inte åka iväg och träna, damn.. Fast det var faktiskt riktigt skönt att slippa ställa klockan, vet inte när jag slapp det sist ? haha
Jaja, om ungefär två timmar ska jag åka hem till mormor och morfar på kalas, mormor fyller nämligen år idag, grattis till henne! Efter kalaset ska jag nog bara va hemma och slå in julklappar eller något, får se vad jag känner för.
Usch måste verkligenverkligenverkligen fixa iorning här på bloggen nu, den är ju tvär tråkig.. Lovar att ta tag i det snart! Men nu ska jag nog börja fixa mig, ttyl !
Bildkälla;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0