all good things are wild and free

Hejhej !
Då var denna graderingen slut. Så surt ville ju att helgen skulle hålla på för alltid.. Menmen, får ta nya tag till träningen på tisdag istället, (ifall jag inte kommer iväg till Göteborg imorgon såklart) längtar !
Förresten så kom jag på att vissa utav er kanske inte ens vet vad capoeira är, så ska ta och berätta lite närmare om det så småning om, lovar ! :) Haha ni kanske märker att jag är helt förälskad i det iallafall, det är lixom en del utav mig.
Nog om det, snart så kommer mina bröder hit och äter med mig hoppas jag, är döhungrig ! eheh..
Tror nog att det var allt som jag hade att säga idag, så vi hörs.
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0