Jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Dagen har verkligen krupigt sig fram, detta har nog varit den värsta dagen på länge och allt är hans och hans fel, eller nä det är mitt egentligen men det känns lite bättre att kunna skylla allt på någon annan ibland också.. Idag har jag verkligen satt honom på prov, och kan inte direkt säga att jag är nöjd över hur han hanterade det hela, så otroligt lågt av mig jag vet. Aja, det är tur att jag iallafall har sådanna kompisar som jag faktiskt har, kärlek till er!
Jaja, just nu sitter jag här och äter makaroner, ska snart åka iväg till första dagen av eventet, åhåhåhåh är så otroligt taggad, verkligen ! Tråkigheterna som inträffat under dagen förtränger jag nu, de ska inte få förstöra min helg, absolut inte får ta tag i alltihop på måndag istället, nu ska jag leva !
Förresten så kommer det inte bli så mycket uppdatering under helgen, (kanske ingen alls) men det hoppas jag att ni har förståelse för.
Ha en awesome fredagskväll nu allihopa, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0