We found love in a hopeless place

Idag är det den 24 November vilket innebär att det är precis en månad kvar till julafton, men också att det var precis två månader sendan jag och simon inledde vårat förhållande, eheh charmigt va?
Nä men skall jag vara helt ärlig så är jag faktiskt rätt stolt över mig själv, som vågade ge mig in i detta med tanke på omständigheterna... För er som inte vet vad jag pratar om eller läste min tidigare blogg så kan jag ju säga att i april blev jag tillsammans med en annan kille, och han svek mig rätt grovt dagen efter min födelsedag, därför var jag lite rädd för att samma sak skulle hända igen ifall jag satsade på simon, men än så länge så har inget sådant hemskt hänt, och det hoppas jag verkligen inte att det ska göra heller!
Iallafall så hade jag tänkt att pussa på Simon lite extra idag, dock så gick han och blev sjuk så får ta det när han är frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0