In every life we have some trouble, when you worry you make it double, don't worry. Be happy

Godmorgon !
Ligger just nu i sängen och dricker te, lyssnar på musik och läser bloggar. Egentligen skulle jag vart i skolan just nu, men vaknade med världens huvudvärk (kändes nästan som migrän) , så kröp ner i sängen igen, drog täcker över huvudet och somnade om. Vaknade runt tio sen igen, med bara lite huvudvärk, vilket gjorde mig jätteglad! Haha dock har jag fått världens nackspärr istället, men tror jag vet vad det beror på.. Jag gjorde nämligen handvolter igår på träningen utan att sätta i händerna så ah volta med huuvdet istället, klantigt jag vet :) Men jag lyckades faktiskt med att sätta bakåthandvolt helt själv, lite småstolt sådära!  Det såg nog ut ungefär såhär ;
haha eller ah ni förstår grejen, tror inte att ni kommer få bildbevis/filmbevis när jag gör den någon gång eftersom att jag oftast misslyckas när någon står med en kamera framför mig..
Lite senare idag skall jag åka iväg till farmor och sova hos henne inatt, så då får ni tyvärr ingen uppdatering ikväll eller så, hoppas att det är okej ändå, lovar att blogga när jag kommer hem igen! Fast kommer säkert att slänga in minst ett till inlägg idag, nu ska jag sätta på någon film eller ta och somna om.
Love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0