What do you expect me to do if they're playing me for a fool ? I will lose my cool

Förlåt för att jag inte blogga någonting igår.. Men hade ingen möjlighet alls att uppdatera eftersom att jag inte hann mer än hem innan jag skulle iväg för att träna, körde även dubbelpass så var inte hemma förän kvart över tio, och då var jag dödstrött, så ah.

Jag och evelina fick iallafall köpt några julklappar igår, så jag är snaart helt klar med alla, haha och det är en hel månad kvar till jul. Fast det är faktiskt lite skönt att ha det klart i tid i år, (så att jag slipper stressa så himla mycket som jag fick göra förra året) så kan jag lägga ner massa tid på annat viktigt istället, såsom julbak osv :) Nog om det, längtar bara ännu mer då.
Måste visst hoppa in i duschen nu och fixa mig för kvällen. Blog you later ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0