You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time.

Hejhej !

Igår åkte jag och min bff Hannes in till Göteborg för att jag skulle träna direkt efter skolan, eheh hur söt är han inte som åker med mig eller? :) Men jag hade tänkt att mobilblogga, men det funkade inte alls, åh blev lite småsur där, bara så ni vet att jag inte hade glömt av min blogg !
Jaja sitter här och lyssnar på Bob Marley nu, mysko eftersom att jag aldrig har gillat han innan, men nu blir jag lite småglad utav hans musik..? Snart ska jag och pappa äta, och efter det skall jag iväg och träna. Haha känner att det är allt jag skriver på min blogg just nu, men ah det är faktiskt så mitt liv ser ut för tillfället så :) Lovar att komma med mera variation på inläggen så småningom !
Nu måste jag skynda mig lite så blog you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0