21:30

Kan börja med att svara på en kommentar som jag fick förut, där en person undrade ifall jag och Hannes var tillsammans, haha nej det är vi inte, vi är bara väldigt bra vänner ! :)
-
Hoppas att ni alla har haft en bra dag! Kom hem för en stund sen och ska strax hoppa in i duschen, men ville bara säga att jag inte kommer blogga imorgon eller på lördag eftersom att jag ska ta ett tidigt tåg in till Partille för att hälsa på världens finaste som jag inte har träffat på sjukt länge, just so you know :) Men ni får ha det bra så hörs vi antagligen på söndag, puss !  



- Bilden är sisådär 2 år gammal men.

Kommentarer
Postat av: moa

du är himmlans fin! :D

2012-02-17 @ 12:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0