Allting slår tillbaks så tänk på vad du sår idag

Hejhej, när jag gick iväg till skolan imorse så mådde jag inte alls så jättebra men eftersom att vi hade No-prov idag så gick jag ändå i hopp om att bli bättre under dagen. Nu såhära efteråt säger jag att det var tur att No var våran andra lektion så att jag iallafall fick gjort provet, för direkt efter den lektionen gick jag raka vägen hem och la mig, usch.. Blir att bara ta det lungt idag,så att jag blir bättre så snart som möjligt !Mår jag bättre sen kanske jag även tar en promenad i det härliga vårvädret, får se. Vaknade iallafall för en stund sen för att jag var hungrig så gick upp och fixade lunch, supergo sallad, - utan massa dressing och trams, haha- ett glas mjölk och en knäckemacka mmmums.

'
Love ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0