Life is beautiful, you too

Hejsan, har fixat iordning mig och pillat massa hela morgongen, satte mig här för en stund sen för att kolla facebook och lite olika bloggar, perfekt start på dagen ! Tror även att jag har lyckats få hit en kompis som ska hjälpa mig lite med läxorna, får se om han dyker upp eller inte, haha ! Om inte så får jagt fixa allt själv, suck.. Ikväll ska jag även hasa mig in till min träning, men tror dock bara att jag ska titta på eftersom att min fuuula förskyldning vägrar försvinna... Jaja, ha en fin dag, puss ! 




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men kom till Borås om du inte skall träna! Behöver sällskap (och en massa gottiga nyheter)

Bisous

2012-02-16 @ 12:58:02
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0