Men jag känner dina tårar svida mera än mina egna

Förlåt för min dåliga uppdatering, men har som jag skrev i något tidigare inlägg inte alls mått bra det sista och därför inte alls haft någon lust att blogga, men nu är  jag iallafall halvt tillbaka !
Idag har jag vart i skolan-värsta skoldagen i mitt liv typ, sen runt två så gick jag hem till farmor för att äta och snacka skit, killar osv haha. Tog sedan fyra tåget in till Göteborg där jag skulle träna lite, awesome! Var sjukt länge sedan som jag var där nu så de va verkligen  superkul att träffa alla igen! Innan jag hoppade på tåget hem så rusade jag även in på Starbucks och köpte med mig en Vanilla Latte, love it ! Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen.
¨
Good Night People !
-Go kvällslåt med en helt underbart bra text! Tycker verkligen att ni ska lyssna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0