Som jag nämde tidigare så fyller min underbara storebror år idag, detta inlägget är till honom.
-

Christopher, trots att du är 9 år äldre än mig och min storebror så är du faktiskt en utav mina bästa vänner, du vet i stort sett allting om mig och du är alltid en av de första som jag ringer om någonting gått snett, för du kommer alltid med tips eller stötande kommentarer. Du är en av få som jag litar på till 110% , skulle aldrig kunna tänka mig att ljuga om viktiga saker för dig eller välja att inte berätta något. Vi har mångamångamåånga roliga minnen ihop, precis som de flesta syskon har I gues, men tror inte att det är många som kan ha lika sjuka konversationer som vi.. Som den gången då jag gick hela vägen hem till dig bara för att fråga om jag såg slampig ut i en outfit, och ditt svar blev att ifall det inte fanns några vuxna eller killar i närheten så såg jag helt ok ut, haha och samma kväll så gjorde jag bort dig totalt inför dom där, ah antar att du kommer ihåg. Eller den gången du köpte en isglass till mig bara för att jag hade sån mensverk och sa att det skulle hjälpa, haha shit.. Skulle kunna skriva ut hur många roliga minnen eller sjuka konversationer som helst, men väljer att inte göra det (eftersom att de flesta inte är bloggbara..)  :)  Vi har dock inte bara roliga minnen tillsammans utan även många sorgliga och hemska, men trots alla tråkigheter så har vi alltid funnits för varandra och stöttat, utan dig skulle jag aldrig ha klarat av allt som jag hitils har gjort, svär. Vi är ju fyra syskon och såklart så älskar jag alla precis lika mycket, men tror att det är dig som jag har mest gemensamt med, vi är de spralligaste och mest galna, medans Alexander och Ellinor är roliga, men lugna och smarta, hehe, vi gillar och ogillar samma saker och enligt många så är det dig som jag liknar mest även till utseéndet. Tror även att vi tänker lika dant, för den tatueringen som du gjorde hade jag tänkt att göra på precis samma sätt och ställe, tyckte därför att det var lite småläskigt när du gjorde den eftersom att jag inte hade berättat för någon om mina planer.
Du är också otroligt duktig på de sakerna som du gör, och jag ser verkligen upp till dig, just so you know :)
-
Det här var bara lite av allt som jag vill berätta för dig, men resten kan vi ta när vi ses istället, miss u !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0