Never hate those people who are jealous of you but respect their jealousy because they are the ones who think that you are better than them.

Lovade er ju ett inlägg till så slänger ihop en lista om mig själv ;)
-

 

1. Fullständiga namn? - Elvira Anna Josefine Persson
2. ÄR DU ARLLERGISK MOT NÅGOT- Fisk, skaldjur och även äpple (tror jag)
3. BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV-Haha, ah.....
4. ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT- Don't think so :D
5. VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS- "Saknar dig med<3"
6. VEM VAR DEN SENASTE POJKEN DU FICK SMS IFRÅN- Heho, jaduu
7. BRUKAR DU GOOGLA-  Haha, typiskt mig att googla;)
8. HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG- Ja.
9. HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN- Hehe ah :$
10. HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN- 4
11. HUR SVARAR DU I MOBILEN- Hej
12. VEM RINGDE DIG SENAST- Paapi
13. BRUKAR DU KOMMA I TID- Yepp!
14. NÄR MÅR DU BRA- När jag är med vänner/familj, tränar eller har kul på annat sätt
15. NÄR BLEV DU FOTAD SENAST- Don't know :)
16. HUR KÄNNER DU DIG NU- Trött
17. ÄR DU SMART- Ehh, ja jag tycker iallafall de
18. HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR- Igår, hmm kvällen spenderades mest på tåg, men tiden hos sandra var ju bra så ah :)
19. VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN- juice eller te
20. ÄR DU BLYG- Nä inte så värst, eller de beror nog på :)
21. HAR DU KYSST EN FRÄMLING-
22. VAD SKA DU GÖRA IMORGON- Skola, plugga, träna !
23. VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET-  Hmm, venne mensvärk? Haha
24. VAD LÄNGTAR DU TILL- Sommarn !
25. SAMLAR DU PÅ NÅGOT- Nej
26. HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU- Nej :))
27. NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR- Ingen aning, men antagligen så grät jag för att jag var ledsen, haha ;)
28. VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET- Nepp :)
29. BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER- Glasögon
30. HAR DU NÅGON PIRCING- nej, bara tre stycken i öronen (två nere och ett högst upp i örat typ) ifall det räknas?
31. VILL DU GIFA DIG- Ah, ska gifta mig med en kudde när jag blir stor !
32. GILLAR DU ATT DANSA- Ah :)
33. TYCKER DU OM SUSHI- Tål det inte
35. KNÄCKER DU DINA FINGRAR- Uach nej !
36. SENASTE LÅTEN DU HÖRDE- 12/12
37. KAN DU LAGA MAT- Aa kan göra köttbullar och makaroner med ost <3<3<3
38. BLIR DU BRA PÅ KORT- Nej, ser förfärlig ut för det mesta.
39. VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN- Min bror, eller Evelina
40. VAD SKULLE DU BEHÖVA NU- Sömn
41. HAR DU SNYGGA KOMPISAR- Absolut !
42. VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE- Först ; Ehuuum, mhmhmh.... och sen ; godmorgon kan du fixa frukost till mig?
43. HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT-ja
44. HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT- nej
45. TRE FAVORIT FÄRGER- vit, svart rosa
46. VEM SER DU UPP TILL- Mina syskon, min tränare, Heidi, och folk som lyckas med sina mål
47. VAD SKA DU GÖRA I SOMMAR- Massa, men åka till Spanien med evelina + familjen ! :D
48. HAR DU BRA SJÄLVFÖRTROENDE- Nej
49. KAN DU SÄGA ATT DU SER BRA UT VARJE DAG.Nej, känner mig ofta ful, haha men orkar sällan bry mig:)
1. Fullständiga namn? - Elvira Anna Josefine Persson

2. ÄR DU ARLLERGISK MOT NÅGOT- Fisk, skaldjur och även äpple (tror jag)

3. BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV-Haha, ah.....

4. ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT- Don't think so :D

5. VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS- "Saknar dig med<3"

6. VEM VAR DEN SENASTE POJKEN DU FICK SMS IFRÅN- Heho, jaduu

7. BRUKAR DU GOOGLA-  Haha, typiskt mig att googla;)

8. HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG- Ja.

9. HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN- Hehe ah :$

10. HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN- 4

11. HUR SVARAR DU I MOBILEN- Hej

12. VEM RINGDE DIG SENAST- Paapi

13. BRUKAR DU KOMMA I TID- Yepp!

14. NÄR MÅR DU BRA- När jag är med vänner/familj, tränar eller har kul på annat sätt

15. NÄR BLEV DU FOTAD SENAST- Don't know :)

16. HUR KÄNNER DU DIG NU- Trött

17. ÄR DU SMART- Ehh, ja jag tycker iallafall de

18. HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR- Igår, hmm kvällen spenderades mest på tåg, men tiden hos sandra var ju bra så ah :)

19. VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN- juice eller te

20. ÄR DU BLYG- Nä inte så värst, eller de beror nog på :)

21. HAR DU KYSST EN FRÄMLING-

22. VAD SKA DU GÖRA IMORGON- Skola, plugga, träna !

23. VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET-  Hmm, venne mensvärk? Haha

24. VAD LÄNGTAR DU TILL- Sommarn !

25. SAMLAR DU PÅ NÅGOT- Nej

26. HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU- Nej :))

27. NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR- Ingen aning, men antagligen så grät jag för att jag var ledsen, haha ;)

28. VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET- Nepp :)

29. BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER- Glasögon

30. HAR DU NÅGON PIRCING- nej, bara tre stycken i öronen (två nere och ett högst upp i örat typ) ifall det räknas?

31. VILL DU GIFA DIG- Ah, ska gifta mig med en kudde när jag blir stor !

32. GILLAR DU ATT DANSA- Ah :)

33. TYCKER DU OM SUSHI- Tål det inte

35. KNÄCKER DU DINA FINGRAR- Uach nej !

36. SENASTE LÅTEN DU HÖRDE- 12/12

37. KAN DU LAGA MAT- Aa kan göra köttbullar och makaroner med ost <3<3<3

38. BLIR DU BRA PÅ KORT- Nej, ser förfärlig ut för det mesta.

39. VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN- Min bror, eller Evelina

40. VAD SKULLE DU BEHÖVA NU- Sömn

41. HAR DU SNYGGA KOMPISAR- Absolut !

42. VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE- Först ; Ehuuum, mhmhmh.... och sen ; godmorgon kan du fixa frukost till mig?

43. HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT-ja

44. HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT- nej

45. TRE FAVORIT FÄRGER- vit, svart rosa

46. VEM SER DU UPP TILL- Mina syskon, min tränare, Heidi, och folk som lyckas med sina mål

47. VAD SKA DU GÖRA I SOMMAR- Massa, men åka till Spanien med evelina + familjen ! :D

48. HAR DU BRA SJÄLVFÖRTROENDE- Nej

49. KAN DU SÄGA ATT DU SER BRA UT VARJE DAG.Nej, känner mig ofta ful, haha men orkar sällan bry mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0