Fredag den 13:onde

Hejhej, anledningen till att jag inte har bloggat under den senaste tiden är för att jag verkligen inte har kännt för det, har varit lite nere och tyckt att min blogg såg helt hemsk ut så ville inte uppdatera något tills jag fått iordning här, menmen.
Idag är det äntligen fredag. Så då  har jag alltså avklarat min första vecka i skolan, och ska jag vara helt ärlig så har det hänt en himla massa saker under veckan, dock har vissa utav sakerna redan fått mig skoltrött osv, inte alls speciellt kul..
Jaja, idag har jag förutom att vara i skolan även vart med en kompis hela eftermiddagen/kvällen, supermys! Jag och han låg mest och snacka hela tiden, superhärligt att bara prata om massa onödiga saker som ingen egentligen ens orkar tänka på, tack för kvällen ! Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet, för imorgon ska jag åka in till Borås och träffa sis.
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0