Gladiatorerna

Hejsan, tänkte blogga förut men blev jättesur på mig själv så då struntade jag i det, nu ska jag iallafall snart krypa upp i soffan och titta på Gladiatorerna. Det var mitt absoluta favoritpogram när jag var liten, och jag ville själv bli en gladiator när jag växte upp istället för en prinsessa eller liknande som alla andra småflickor, haha var inte så speciellt femenim av mig!
Efter att det är slut så funderar jag på att knyta på mig springskorna och ta en runda, men får se om jag orkar mig ut, annars kanske jag kan bada badtunna eller något annat. Känner mig som värsta "hey-I'm-a-no-lifer-and-forever-alone-girl-sometimes" vilket suger, men ska sluta klaga och göra något åt det istället! ;)

Puss!

-mhm, kärlek till dessa ! Haha mina stora förebilder i livet typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0