Leave your fears behind

Hejhej!

Sitter just nu och tittar på hockey, Frölunda-Linköping. Efter att matchen är slut ska jag läsa igenom några papper med dommartecken, jag utbildade mig ju till hockeydommare för några månader sen, remember? Dock har jag inte vågat dömma någon match än eftersom att jag inte är jätteduktig på alla regler och tecken än, + att jag inte är superbra på att åka skridskor.. Menmen, ska träna massa på det nu så får vi se hur det blir nästa säsong ! :)
Passar även på att slänga in två bilder från nyår, jag tog nämligen inte alls många bilder utan evelina stod för fotandet, och hon har inte haft möjlighet att skicka några bilder till mig än, just so you know ! :)
.
-Vi hade precis fixat iordning oss och skulle snart åka vidare
-innan vi skulle sova slängde vi på oss våra gina-bh:ar och drog pyamasbyxorna över naveln. Verkligen supersött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0