Plugg !

Passar på att slänga in ett inlägg nu medans jag sitter här med lite smått och gott i läxväg framför mig. Egentligen så funkar inte min "studietecknik" så himla bra tror jag eftersom att jag alltid fastnar framför facebook, bloggar eller liknande en stund..Menmen, läxorna blir ju gjorda och jag har helt okej betyg i skolan så ska inte klaga :) 
-
Håller även just nu på att pilla ihop ett annat lite roligt projekt, ska bli jättekul när det är klart eftersom att jag ser detta som en liten utmaning, och jag äälskar verkligen utmaningar ! Kan kanske visa er lite längre fram vad jag sysslar med !
Aja, eftersom att många vuxna i min närhet, (bland annat min pappa) läser min blogg så ska jag inte slösa bort mer tid här utan ta och skriva att jag ska vara sådär jätteduktig och fortsätta med läxorna igen ! Hehe, ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0