SNYGGA MÄNNISKOR FÅR GÄSTBLOGGA

.
Hej... ser ni snyggingen på bilden ?
Det är jag. Tänkte att om jag ändå skulle berätta mitt namn så kunde jag slänga upp en vacker bild.
Japp, det här är jag. Elviras snygga bästa Evelina som hon berättar om hela tiden.
Vi har ganska mycket gemensamt, dock har hon inte mitt fina utseende.
Kanske blir jobbigt att umgås med en sån snygging hela dagarna, men hon tycker tydligen om det..
Haha, tänkte bara säga att Elvira duschar och jag har snott hennes data och fixat lite med hennes header..
Jag är tyvärr inget proffs ( även om många tror det ..hehe ) så den vill inte bli som jag vill.. men det får va så ett tag nu ;)
p&k / evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0