Success belongs only to those who are willing to work harder than anyone else

Hejhej, sitter här med världens största hög läxor framför mig och äter nutella, hej tjockis! Haha usch... Menmen ska ju åka iväg och träna fotboll om några timmar så kan äta med hyffsat gott samvete, typ..
Förresten så kom jag precis på att det inte alls är långt kvar tills jag och Evelina åker till Stöten, åh börjar bli sjukt nervös nu! Men de ska bli kul :)
~
Kan även passa på att nämna att det kanske inte alls blir så mycket uppdatering under helgen eftersom att jag ska;
-åka till Borås på fredag och gå på bio med pojkvännen, mys ! 
-träna capoeira hela dagen på lördag (och kanske även vara med och fira våran kära mestre på lördagkväll eftersom att han fyllde år förra helgen)
-åka ner till fjärås för ytterligare en heldag Capoeira, mums !
Men nu måste jag fortsätta att plugga, slänger kanske in ett inlägg till sen, puss !

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad ska ni se för film?

Då ses vi kanske på bion!

(Inget hånglade i salongen bara)

Kram

2012-01-26 @ 19:37:53
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0