utan dig vore jag bara en av miljoner

Allting rullar på, livet, tillvaron, ja allt går runt, runt i en cirkel, en cirkel av lycka, sorg, ilska.
Ibland varierar saker och får det att verka som om man har bytt ut sin cirkel, sin tillvaro sitt liv till någon annans, men det har man inte för det går inte, det är omöjligt, även om man skulle vilja ibland.


Just nu är jag på den sjukt lyckliga delen av cirkeln, även om det ibland har det växlat över till sorg och ensamhet så jag är nöjd med allt, jag önskar att det kan vara såhär för alltid. Även om allting ibland skulle kännas piss så har jag mina underbara vänner, min fina pojkvän och min familj att vända mig till, dom får mig att le, att må bra och dom betyder mer än allt för mig, utan dom vore jag ingen alls, ingenting bara en av miljoner som skulle gå helt ensam med alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0