2011

jorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Höll du några av dina nyårslöften?
Fick någon du känner barn?
Dog någon som stod dig nära?
Vilka länder besökte du?
Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Vilket var ditt bästa inköp?
Vad spenderade du mest pengar på?
Vad gjorde dig riktigt glad?
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
Hur var din julafton?
Blev du kär?
Vilket program har varit det bästa på tv?
Hatar du någon som du inte hatade förut?
Vilken var den bästa boken du läst under året?
Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Vad gjorde du på din födelsedag?
Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Vad fick dig att må bra?
Vem saknade du?
?
Vilken var din bästa månad?
Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Här kommer min "tillbaka blick" från 2011. Ifall någon nån gång i framtiden skulle fråga mig om just detta året så skulle jag till mestadels minnas ytterst få saker, resten utav året skulle bara ha vart ett "glidar år i dimman" om man säger så. Trots att detta var det hitils roligaste och året i mitt liv. Det är även ett av de bästa åren,. Jag har fått med mig många nya erfarenheter från årets gång, och jag tror faktiskt inte att jag ljuger ifall jag säger att jag nästan är en helt ny människa nu mot vad jag var för precis ett år sedan !

Väljer att svara på några enkla frågor om det gångna året. Enjoy!
-


Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Massor!

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade kommit på ett suveränt nyårslöfte förra året, dock glömde jag av vad det var några veckor efter nyår, så jag vet faktiskt inte

Fick någon du känner barn?
Nä inte vad jag kan komma på nu

Dog någon som stod dig nära?
Som tur var inte!

Vilka länder besökte du?
Bara mitt absoluta favoritland, Spanien !
.

Vilket datum kommer du alltid att minnas?
17:e Juli, då en av de absolut bästa veckorna i mitt liv började, nämligen Gothia veckan!
Kommer kanske inte komma ihåg just det datumet men den veckan full av fotboll, killar, discon, skratt, världens goaste brudar och invigningen är något som jag sent kommer glömma, det händer fortfarande att jag tänker tillbaka på tiden och ryser av välbehag.








Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Det bästa som har hänt mig är nog, att jag och Christopher har blivit så mycke tajtare, Evelina, Simon, alla capoeira evet och Gothia

Vilket var ditt bästa inköp?
Omöjligt att säga

Vad spenderade du mest pengar på?
Mig själv, haha nä men vet faktiskt inte :)

Vad gjorde dig riktigt glad?
Min familj, alla mina underbara vänner, capoeiran.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
japp, har haft alla möjliga messjukdommar och en himla massa problem med mina knän, höll även på att bryta handen också..

Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
Otroligt mycket bättre! Har verkligen hittat mig själv under året och stormtrivs med det.

Hur var din julafton?
Verkligen supermysig!

-Bild som sis tog på mig när hon&jag bakade cupcakes på julaftons morgon

Blev du kär?
Ohja

Vilket program har varit det bästa på tv?
don't know
Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nej jag är ingen person som går runt och hatar folk, tycker att hata är ett så starkt begrepp så väljer att säga att jag har börjat ogilla vissa personer skarpt istället. Kan även säga att de personerna vet vilka de är, eftersom att jag inte är så diskret med att framföra mina åsikter eller säga vad jag tycker om vissa.

Vilken var den bästa boken du läst under året?



Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Har börjat lyssna mycket på tex Bob Marley och Syster Sol

Vad gjorde du på din födelsedag?
Var hos mormor och morfar, tränade fotboll och umgicks med underbart folk på kvällen och hade bara allmänt supermysigt, gick även iväg till donken och köpte glass kvart i tolv på natten. Firades av släkt och så dagen efter

Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Evelina, tjejerna från långared laget och belgarna, helt klart ! <3<3<3

Vad fick dig att må bra?
Det fina som livet hade att ge.

Vem saknade du?
Oj, massor av människor faktiskt.. Men alltid min mamma och farfar

Vilken var din bästa månad?
April-Maj-Juli-Agusti tror jag allt!

Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Det finns det alltid, men ska inte tänka på det mer, gjort är gjort lixom. Är mer en lev-i-nuet-tjej!
Så nu tar jag och taggar 2012 istället, ska göra detta till mitt år !

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Trevlig läsning! Hoppas du får ett lovely 2012

Puss

2012-01-02 @ 19:17:20
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0