You can talk about me

Slänger in ett snabbt inlägg innan jag måste åka iväg till Alingsås för att träna! Tog en låååång sovmorgon i morse, åt en dunderfrukost så nu är jag fit for fihgting! Hehe taggar träning som attan idag igen, som typ alltid.. Får hoppas att det inte är farligt att vara så hyper som jag är varje tisdag/torsdag eftermiddag och söndag morgon!
Efter träningen åker jag nog hem till mormor och morfar för att äta, myys ! Uppdaterar mer ikväll.
-mitt ansikte fastnade inte riktigt så bra på någon av bilderna så...

Eftersom att jag ville åka i mjukisbyxor så slängde jag på mig andra träningskläder också, så folk fattar att jag ska träna och inte bara drar omkring i  mjukis, haha så tönt är jag :)

Kommentarer
Postat av: EpicWaste

sv: åh tack va gullig du är!

2012-01-15 @ 13:52:24
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0