Elvira och Albin

Hejhej, haha nu undrar vissa säkert över rubriken, så får väl säga att det är namnsdagsnamnen för idag, så grattis till mig, alla andra Elviror och Albinar i världen, haha ! Passar även på att säga förlåt för att jag inte bloggade någonting igår också, men hann inte. För först så var jag i skolan, hade för ovanligheternas skull riktigt kul , all my love till tjejerna i min klass och deras skeva ideér, haha ! Efter skolan gick jag till konfan, och sedan till farmor, där jag bara stannade en halvtimma eller något för sedan skulle jag ta bussen in till Borås för att hälsa på hos sis, var verkligen supermysigt och jättekul att träffa henne igen! De var ju ett tag sen sist.. Men nu måste jag fortsätta att fixa mig, blog you later ! 


på idrotten sprang alla tjejer runt och spela söta fjortisar typ, haha
Sen på rasten klätrade några av oss upp på skåpen och la oss där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0