Hela världen är så underbar om man är korkad, dum och glad

Hejhej, hoppas att ni alla har haft en jättebra helg, för det har verkligen jag !
Helgen startade med en awesome tjejkväll hemma hos Ida tillsammans med otroligt fina brudar, hade verkligen superkul och tycker allt att vi ska köra en favorit i repris snart !
Sen på lördagen så åkte jag och Evelina hem till min farmor och sa grattis till henne och sedan hem till mig. Dit kom även ludde för att ha lördagsmys med oss, vi knallade iväg till affären och köpte massa frukt osv, supermys. Evelina sov hos mig till idag, så vaknade upp med henne fast runt 12 åkte hon hem för att spela match och resten av dagen har jag spenderat hemma hos finfina Isabella. Lovley !
~
Slänger in lite bilder från i fredags, enjoy;
Ni får ursäkta vissa bilder men hade inte alls många bloggbara bilder fast ville ändå ge er några.. Puss !

Kommentarer
Postat av: elin

ojojoj, vart fick ni cidern förutom 2,25orna ifrån? :)

2012-03-05 @ 08:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0