Prao

Hejhej, hann inte blogga någonting igår för att nu har min praovecka dragit igång, och jag är i skoaffären som finns i byn jag bor i. Igår hade jag verkligen superkul, och tjejerna som jobbar i affären är hur gulliga som helst, (i för sig så kännde jag dem sen innan, men ändå) Ser verkligen fram emot den kommande veckan.
Efter att jag hade jobbat klart igår så gick jag hem till farmor och efter att jag hade vart hos henne så tränade jag lite, sedan var jag tvungen att sova, därför hann jag inte blogga ;) Kommer antagligen inte blogga mer idag heller för ska träffa Julia sen och ikväll ska jag och hon träna, (kör som vanligt dubbelpass på tisdagar så är inte hemma förrän tio) 

Ha en fin dag allihopa, puss!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du kunde ju paroat hos mig - behöver massa hjälp på kontoret ;)

2012-03-20 @ 14:45:09
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0