You'll never be unforgiveable, you and I we're soliders

Godmorgon snyggingar! Kvällen igår var jättebra, jag och Linnéa gick och köpte en feet godispåse, (minns knappt när jag åt godis senast..) gick hem till mig och lockade hit ludde. Sen klockan åtta satt vi alla uppkrupna i soffan framför melodifestivalen, percis som nästan alla svenskar antar jag, haha. Tycker verkligen att Loreen förtjänade sin vinst, så grattis till henne:) Efter melodifestivalen myste vi allihopa en liten stund, sen åkte Linnéa hem eftersom att hon skulle spela match jättetidigt idag. Ludde stannade kvar hos mig en bra stund till, sen gick även han hem, och snäll som jag är så följde jag honom såklart, haha. Ett gulligt telefonsamtal -några timmar- senare så somnade jag . Imorse väckte pappa mig, på tok för tidigt egentligen, menmen...  Nu siter jag i soffan och äter frukost, får se vad dagen har att erbjuda.
Puss !
-min absoluta favoritbild på snyggingarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0