If you can dream it, you can do it.

Fredagskvällen var superbra, hade verkligen jätteroligt tillsammans med mina snyggingar! Sov även bra på natten trots att vi alla sov på golvet, haha ;) Sen när vi vaknade imorse så gjorde vi oss iordning och åkte sedan iväg till kyrkan för att hjälpa till på en välgörenhets marknad tillsammans med alla andra konfimander..
När marknaden var slut gick jag till kyrkogården för att titta till min mammas grav och efter det gick jag hem till mormor och morfar för att hälsa på dem lite. Nu sitter jag här och lyssnar på musik och snart kommer Linnéa hit för att göra mig sällskap denna lördagskväll, vi ska mysa framför melodifestivalen och antagligen göra lite andra skeva grejer som bara hon och jag kan få för oss att göra.. 

Puss !
Linnéa i egen hög person på invigningen till Gothia i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0